Girl's Ministry / Ministerio de Niñas

Meets every week on Wednesday at 7:00pm

Iglesia Templo Elias 21021 State Rd 54,Lutz FL 33558
Girls Ministries is a discipleship program for godly woman mentoring and guiding young girls from Pre-K to High school to become mature, godly women.

Our Vision
Guide each girl to develop a deep relationship with our Lord Jesus Christ; and that she discover her potential in the Kingdom of God

Our Mission
Facilitate resources to the churches for the girls spiritual growth; inspiring Godly relationships and opportunity to develop their talents and gifts.

¿Qué es el Ministerio de Jovencitas?

Ministerio de Jovencitas es un programa de discipulado para mujeres piadosas que asesoran y guian a las niñas desde Pre-K hasta la escuela secundaria para que se conviertan en mujeres maduras y piadosas.

Nuestra Visión
Guiar a cada jovencita a desarollar una relación profunda con nuestro Señor Jesucristo; y que descubra su potential en el Reino de Dios.

Nuestra Misión
Facilitar recursos a las iglesias para el crecimiento espiritual de las niñas; relaciones piadosas inspiradoras y la oportunidad de desarrollar sus talentos y dones.
Girl's Ministry / Ministerio de Niñas
Elaine Pumarejo